Prihlasovacie meno - E-mail
Heslo Zabudnuté heslo
Budete mať prehľad o stave svojej objednávky.
Za nazbierané body získáte zľavy na ďalší nákup.
O akciách a súťažiach sa dozviete ako prvý
Mnoho ďalších výhod
1. Ako si vybrať správnu veľkosť šperkov? Ak si neviete vybrať správnu veľkosť, v detaile produktu nájdete „ako vybrať veľkosť“, kde nájdete všetky dôležité informácie. Pri akomkoľvek probléme neváhajte kontaktovať našu zákaznícku linku, ktorá Vám ochotne poradí.
2. Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky? Tovar, ktorý má označenie „skladom“ expedujeme okamžite do 24 hodín kuriérom. Tovar, ktorý je na objednávku, budeme s každým osobitne riešiť.
3. Koľko stojí poštovné a balné? Doprava je zdarma. U nás za poštovné a balné neplatíte vôbec nič, náklady na dopravu znášame my.
4. Ako môžem zaplatiť? Prijímame platby na dobierku, prevodom na účet, platbu kartou cez Besteron. Snažíme sa vyhovieť všetkým.
5. Výmena tovaru: Prsteň alebo retiazka mi nesedí, môžem vrátiť zakúpený šperk? Samozrejme, stačí ak vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke a vyplnený ho pošlete emailom na našu adresu info@najzlato.sk. Vo formulári uveďte, aký postup so zakúpeným tovarom žiadate - vrátiť, vymeniť alebo reklamovať. Následne Vás budeme telefonicky kontaktovať a do 14 dní od prijatia tovaru u nás Vám kuriérom zakúpený šperk vymeníme, samozrejme bezplatne.
6. Čo ak nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky skladom? V záujme čo najrýchlejšieho doručenia nás môžete požiadať o rozdelenie objednávky, to znamená, že tovar skladom ihneď expedujeme a tovar na externom sklade Vám dopošleme. Nebojte sa poštovné znovu neplatíte, je ZADARMO.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať: 02 38 111 333
info@najzlato.sk